~
検索条件をクリア

KANSEI Engineering International 6巻 1号

発行元
日本感性工学会
ISSN
1345-1928
ISSN(オンライン)
1884-5231
後雑誌
Kansei Engineering International Journal
International Journal of Affective Engineering

書籍情報から探す
開始頁
Special Isuue Food and Kansei
Taki Kanda
Bunri University of Hospitality
KANSEI Engineering International 6 (1) 1-1, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
PROPOSAL OF NEW PRODUCTS AND SERVICES TO SUPPORT THE NEXT GENERATION DINING STYLES
Pi-Ju TSAI, Shin'ya NAGASAWA
College of Business Administration, I-Shou University, Graduate School of Asia-Pacific Studies, Waseda University
KANSEI Engineering International 6 (1) 3-12, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。
VISUAL VOLUME AND HEIGHT OF FOOD AFFECT OUR APPETITE
Makoto ICHIKAWA, Junichi SEKI, Shudong WANG, Michael HIGGINS
Department of Kansei Design Engineering, Faculty of Engineering, Yamaguchi University
KANSEI Engineering International 6 (1) 13-20, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。
THE STRUCTURE OF KANSEI INTERACTION BETWEEN FLAVOR AND TEXTURE IN EATING QUALITY
Yasuhiro Kumaou*, Satomi Kunieda**, Hideo Jingu***
*Yonekyu Corporation, **Takasago International Corporation, ***KANAZAWA Institute of Technology
KANSEI Engineering International 6 (1) 21-26, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。
Kansei EVALUATION TO MANAGE A PRODUCT BRAND IMAGE
Hideo JINGU*, Miya KOIKE**
*Kanazawa Institute of Technology, **CALPIS Co., Ltd.Research & Development Division
KANSEI Engineering International 6 (1) 27-30, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。
KANSEI SEARCH SYSTEM OF INDIVIDUAL PREFERENCE FOR FOOD SELECTION TOWARD HEALTH SUPPORT
Linfu LI*, Hiroshi KUBO**, Takashi UOZUMI**
*Satellite Venture Business Laboratory, Muroran Institute of Technology, **Dept. of Computer Science and System Eng., Muroran Institute of Technology
KANSEI Engineering International 6 (1) 31-38, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。
IMAGE IMPRESSION ANALYSIS OF PICKLES FOR PRODUCT DEVELOPMENT BASED ON KANSEI ENGINEERING
Eiichi Endo***, Teruko Ohba*, Mie Sato**, Masao Kasuga**
*Endo Foods Co.,Ltd., **The Faculty of Engineering, Utsunomiya University
KANSEI Engineering International 6 (1) 39-44, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。
AN EMPIRICAL STUDY ON PRODUCT PLANNING OF LUNCH JARS
Shunsuke KUROSAKA*, Shin'ya NAGASAWA*, Satoshi KAWAE**
*Graduate School of Asia-Pacific Studies, Waseda University, **Nissan Motor Co.,Ltd
KANSEI Engineering International 6 (1) 45-54, 2006.
  • アブストラクト: 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます。
  • 全文ダウンロード: 従量制、基本料金制の方共に770円(税込) です。