バックナンバー:KANSEI Engineering International

KANSEI Engineering International
7巻 2号

  • Special Issue on Emotion and Sensibility Applications to the Business

    Koichi KANEKO
    School of Project Design, Miyagi University
    KANSEI Engineering International 7(2): 99-99, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます

  • EVOKEDB: A KANSEI DATABASE SYSTEM FOR AUTOMATED SURVEYS

    Andreas NORDGREN, Hideki AOYAMA
    Keio University
    KANSEI Engineering International 7(2): 101-112, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(6.93MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • DESIGN METHOD FOR OPERATIONAL IMPROVEMENT OF RESTAURANT BY KANSEI FACTOR ANALYSIS BASED ON CUSTOMER SATISFACTION

    Koichi KANEKO*, Yoshinao ITAGAKI**, Yoshiki ITO***
    *Miyagi University, **Demand Engineering Labo., ***Cini-Little Japan Inc.
    KANSEI Engineering International 7(2): 113-120, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(4.32MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • QUANTITATIVE METHODOLOGY OF POTENTIAL CUSTOMER'S KANSEI IN ANALYSIS OF FOODSERVICE DEMAND

    Koichi KANEKO*, Yoshiki ITO**
    *Miyagi University, **Cini-Little Japan Inc.
    KANSEI Engineering International 7(2): 121-127, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(4.15MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • PROPOSAL FOR PRODUCT DEVELOPMENT SUPPORT SYSTEM FOR PICKLES BASED ON KANSEI ENGINEERING

    Eiichi ENDO*, Teruko OHBA*, Masayuki KUMAGAI*, Mie SATO**, Masao KASUGA**
    *Endo Foods Co., LTD, **Graduate School of Engineering, Utsunomiya University
    KANSEI Engineering International 7(2): 129-135, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(4.14MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • DEVELOPMENT OF EVALUATION SAMPLE MODEL FOR COSMETIC PUFF IN CONSIDERATION OF SENSE WIDTH

    Yumi IMAI*, Sachi YOKOYAMA**, Masayuki TAKATERA***, Yoshio SIMIZU***
    *Shinshu University Graduate School of Science and Technology, INOAC CORPORATION, **Shinshu University Graduate School of Science and Technology, ***Faculty of Textile Science and Technology, Shinshu University
    KANSEI Engineering International 7(2): 137-144, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(4.35MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • THE GLOBAL USE OF ICONS IN THE ENVIRONMENTAL DIVERSITY

    Shoichiro SENDAI
    Hiroshima University
    KANSEI Engineering International 7(2): 145-154, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(5.52MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN AN ATTRACTIVE SMILE AND EYE SHAPE

    Toru SUGAHARA*, Noboru YAMADA*, Tsugutake SADOYAMA*, Masayoshi KAMIJO**, Takeyoshi IGUCHI***, Toshitaka NAKAMURA****
    *Faculty of Textile Science and Technology, Shinshu University, **Interdisciplinary Graduate School of Science and Technology, Shinshu University, ***Konica Minolta Technology Center, Inc., ****Pictureman Studio, Inc.
    KANSEI Engineering International 7(2): 155-161, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(3.96MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • EFFECTS OF BATHING ON TRAPEZIUS MUSCLE FATIGUE INDUCED BY TYPEWRITING TASK

    Mitsutoshi KIMURA*, Hirotaka SATO*, Mamoru OCHI**, Satoshi HOSOYA**, Michael HONYWOOD**, Tsugutake SADOYAMA**
    *Kao Corporation, **Shinshu University
    KANSEI Engineering International 7(2): 163-170, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(4.35MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • KANSEI-BASED IMAGE RETRIEVAL WITH BAYESIAN DECISION MODELS AND RELEVANCE FEEDBACK

    Yanyu GAO*, Takashi UOZUMI**, Yixin YIN***
    *SVBL, Muroran Institute of Technology, **Department of Computer Science and Systems Engineering, Muroran Institute of Technology, ***Information Engineering School, University of Science and Technology Beijing
    KANSEI Engineering International 7(2): 171-180, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(5.81MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • EMOTIONAL RESPONSE TO SIMPLE COLOR STIMULI

    Hyeon-Jeong SUK*, Hans IRTEL**
    *Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST), **Universitaet Mannheim
    KANSEI Engineering International 7(2): 181-188, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(4.29MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • PREDICTION OF CONSUMERS' INTENSION THROUGH THEIR BEHAVIOR OBSERVATION IN UBIQUITOUS SHOP SPACE

    Somkiat SAE-UENG, Sineenard PINYAPONG, Akihiro OGINO, Toshikazu KATO
    Chuo University, Science and Engineering
    KANSEI Engineering International 7(2): 189-195, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(3.86MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

  • CAUSAL RELATIONSHIP ANALYSIS OF HUMAN SENSE FOR ODOR USING GRAPHICAL MODELING

    Koji SHIMADA*, Shuichi MATSUZAKI**, Masahiro SAWAI*, Hironobu KAMIMURA*, Noriaki KANEKI*
    *Muroran Institute of Technology, **Satellite Venture Business Laboratory, Muroran Institute of Technology
    KANSEI Engineering International 7(2): 197-200, 2008.


    アブストラクト】 従量制は110円(税込)、基本料金制は基本料金に含まれます
    全文ダウンロード(2.07MB)】 従量制、基本料金制の方共に660円(税込) です。

book
発行元:
日本感性工学会
ISSN:
1345-1928
ISSN(オンライン):
1884-5231
後雑誌:
Kansei Engineering International Journal
International Journal of Affective Engineering

書籍情報から探す(巻または号が必須)

巻:
号:
開始頁:
Medical Online English Site
Medical Online SELF-Publish